Beste
Na voltooiing van de betaling via onze website ben je definitief ingeschreven.
Je ontvangt automatisch een bevestigingsmail van de inschrijving.
Niets ontvangen? Check ook je spambox.
- Via jouw ziekenfonds heb je recht op een tegemoetkoming. We sturen ten laatste op 31 december via mail een ingevuld sjabloon door. Meer info vind je op onze kortingspagina.
- Ten laatste op 31 december sturen we je via mail een fiscaal attest door. In aanslagjaar 2023 kan je maximaal €13,7 per opvangdag per kind aftrekken in jouw belastingaangifte. Meer info vind je op onze kortingspagina.
- Uiterlijk vijf werkdagen voor de activiteit sturen we je een mail met praktische info. Niets ontvangen? Kijk dan eens in de spamfolder van jouw mailbox.
- Sta je op de wachtlijst? We nemen contact met je op als er een plaats vrijkomt.
ANNULERINGSVOORWAARDEN
- Een inschrijving voor Kunstfabriek annuleren kan tot één maandvoor aanvang. Je betaalt een administratieve kost van 30% van het inschrijvingsgeld.
- Annuleringen geef je door via info@daskunst.be. Geef de naam van de deelnemer en de laatste 4 cijfers van het bankkaartnummer van de rekeninghouder die het resterende inschrijvingsgeld mag ontvangen.
- Daarna kan je enkel nog om medische redenen annuleren. Bij een uitschrijving om medische reden bezorg je een doktersattest via info@daskunst.be. Niet-aangevangen dagen worden terugbetaald. Je betaalt een administratieve kost van 30% van het inschrijvingsgeld.
- das Kunst behoudt zich het recht om Kunstfabriek te annuleren bij onvoldoende inschrijvingen of bij overmacht. Het inschrijvingsgeld wordt in dat geval volledig teruggestort.